«ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ … ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ» εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Πρόγραμμα Π.Ε. για μαθητές και μαθήτριες Α/θμιας Εκπαίδευσης από το ΚΠΕ Δραπετσώνας

Η συνεχόμενη αύξηση του όγκου των απορριμμάτων στις πόλεις και τα χωριά αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα μεγαλύτερα οικολογικά προβλήματα και σχετίζεται με τις καταναλωτικές συνήθειες του σύγχρονου πολίτη.
Από πολύ μικρή ηλικία τα παιδιά ζουν το πρόβλημα των συσσωρευμένων σκουπιδιών γύρω τους (γειτονιά, σχολείο, δάσος, παραλία κ.λ.π.), ενώ θέματα όπως εκείνα της μείωσης, ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης των σκουπιδιών θα έπρεπε να αποτελούν βασικούς άξονες ευαισθητοποίησης και ανάπτυξης ποικίλων δραστηριοτήτων. Μέσα από αυτές θα αναπτύξουν θετικές στάσεις απέναντι στο περιβάλλον και θα αλλάξουν συμπεριφορές σε σχέση με την ποσότητα των απορριμμάτων που προέρχεται από τα ίδια, τη σωστή ταξινόμησή τους ανάλογα με το υλικό προέλευσής τους, και κυρίως να προσπαθήσουν να διαμορφώσουν σωστές καταναλωτικές συνήθειες.

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in πρόταση, περιβάλλον, σχέδια διδασκαλίας /προτάσεις, βιβλία - υλικό για εκπαιδευτικούς and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s