2ος Μαθητικός ∆ιαγωνισµός: «Η ιστορία του σχολείου µου»

up_bannerΤο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και ∆ιάσωσης Σχολικού Υλικού σε συνεργασία µε το Τµήµα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευµάτων συνδιοργανώνουν τον 2ο Μαθητικό ∆ιαγωνισµό: «Η ιστορία του σχολείου µου»
Η προσέγγιση της ιστορίας του σχολείου µπορεί να περιλαµβάνει τις οπτικές:
(α) η αρχιτεκτονική του κτηρίου,
(β) οι διαφορετικές χρήσεις στο πέρασµα των χρόνων,
(γ) η ιστορία και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο,
(δ) η σύνδεσή του µε σπουδαία ιστορικά γεγονότα,
(ε) ο φυσικός και δοµηµένες περιβάλλον χώρος και οι αλλαγές µέσα στο χρόνο,
(στ) οι παλαιότεροι µαθητές του σχολείου -ξακουστοί ή άσηµοι,
(ζ) η λειτουργία του και οι δραστηριότητές του στο παρελθόν και στο σήµερα.
Όλα τα παραπάνω µπορούν να αποτελέσουν θέµατα µικρών ερευνητικών δραστηριοτήτων από τα παιδιά σε ελεύθερο χρόνο έξω από το σχολείο, µε την επεξεργασία των στοιχείων µέσα στην τάξη (βιβλιογραφικές αναζητήσεις, επισκέψεις, συνεντεύξεις).
Ο διαγωνισµός απευθύνεται σε µαθητές δηµόσιων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης της χώρας.
Στόχοι του ∆ιαγωνισµού αυτού είναι:
– Να γνωρίσουν οι µαθητές όλων των βαθµίδων την ιστορία του σχολείου τους
– Να αναδείξουν την τοπική ιστορία
– Να συµµετέχουν ενεργητικά στη διαδικασία της µάθησης
– Να εµπλακούν εποικοδοµητική στη διαδικασία του project
– Να µάθουν να αξιοποιούν πηγές (γραπτές και προφορικές) και να τοποθετούνται κριτικά και γόνιµα ως προς αυτές
– Να εκφραστούν δηµιουργικά. 2
Το υλικό που θα παραχθεί, ατοµικά ή οµαδικά, θα είναι:
Για τα Νηπιαγωγεία: εικαστική σύνθεση. Ζωγραφική σύνθεση ή κολάζ πάνω σε χαρτί ή χαρτόνι µε ελάχιστο µέγεθος ζωγραφικής επιφάνειας 20 εκ. Χ30 εκ. Ως εικαστικά υλικά (ένα ή περισσότερα) µπορούν να χρησιµοποιηθούν: µαρκαδόροι, λαδοπαστέλ, δακτυλοµπογιές, ακουαρέλες, ακρυλικά, λάδι (όχι ξυλοµπογιές). Για τη δηµιουργία των κολάζ µπορούν να χρησιµοποιηθούν χαρτιά κάθε είδους, εφηµερίδες, περιοδικά κ.ά., µεµονωµένα ή σε συνδυασµό.
∆ηµοτικά, Γυµνάσια και Λύκεια: Ταινία µικρού µήκους ή Πολυµεσική παρουσίαση (power point) µε τη χρήση σταθερών ή κινούµενων εικόνων, µουσικής και ήχου κ.λπ.
Όροι, προϋποθέσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά
1.Οι ταινίες και οι πολυµεσικές εφαρµογές δεν πρέπει να ξεπερνούν για τις ταινίες τα 10 λεπτά.
2.Ως προς το Format των ταινιών: τα µαθητικά έργα θα υποβληθούν σε 2 αντίτυπα (dvd) που πρέπει να είναι συµβατά µε τα κοινά dvd players.
Καταληκτική ηµεροµηνία υποβολής η 5η Μαΐου 2015.

Τα βραβευµένα έργα θα αναρτηθούν και στην πλατφόρµα µαθητικής δηµιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης (www.i-create.gr) και του ΕΚΕ∆ΙΣΥ (http://www.ekedisy.gr/mousio-proforikis-istorias/).
Όλοι οι µαθητές και οι µαθήτριες που θα λάβουν µέρος, θα λάβουν αναµνηστικό έπαινο για τη συµµετοχή τους.

H βράβευση θα γίνει σε ειδική τελετή η οποία θα διανθιστεί µε παράλληλες εκδηλώσεις.
Πληροφορίες για τη βράβευση θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα
(www.ekedisy.gr).
Το υλικό που θα παραχθεί θα αποσταλεί ηλεκτρονικά στο info@ekedisy.gr ή στο ekedisy@gmail.com µαζί µε τη φόρµα συµµετοχής.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Για την προκήρυξη ΕΚΕΔIΣΥ διαγωνισμος 2015

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in πρόταση, ανακοίνωση, μαθητικός διαγωνισμός - συμμετοχή σε δράσεις and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s