«Παιδί είμαι εγώ, παιδάκι μικρό, αστέρι που γεννιέται…» Καλά Χριστούγεννα

αναδημοσίευση από τη Χριστουγεννιάτικη ιστορία «Η χαμένη φορεσιά του Άγιου Βασίλη»Καταγραφή

«Παιδί είμαι εγώ, παιδάκι μικρό
αστέρι που γεννιέται ψηλά στον ουρανό
και πέφτει γελώντας με λάμψη στη γη.

           Το Πνεύμα των Χριστουγέννων είμαι εγώ,
απάτητο χιόνι,
το φως σου κόσμε ακτινοβολώ.

Τον νέο τον χρόνο για σένα λαχταρώ.
Το δώρο μου θέλω
δώρο πολύτιμο, παντοτινό.
Κανείς μη θαμπώσει το Άγιο το Φως.

Κανείς να μη νιώσει φοβισμένος και μόνος.
Ειρήνη στον κόσμο, χαρά και αγάπη.
Το δώρο μου θέλω να έχει τούτη τη λάμψη!

Αγάπη, αγάπη και πάλι αγάπη το δώρο που θέλω,
πολύτιμο δώρο, παντοτινό!
Αγάπη, αγάπη και πάλι αγάπη
για έναν κόσμο καθαρό και φωτεινό!

Ποιος είπε πως Θαύμα δε γίνεται πια;
Το Θαύμα θα γίνει για όλους ξανά
κι ασχήμια καμιά δε θα μείνει
μες στην καρδιά.

Ποιος είπε πως η Αγάπη πεθαίνει αργά;
Βγείτε στους δρόμους και τρέξτε κοντά της.
Ανοίξτε τα χέρια σε μεγάλη αγκαλιά
να χωρέσουν μέσα όλης της γης τα παιδιά.

Αγάπη, αγάπη, αγάπη παντού για όλους,
μεγάλους και μικρούς, πλούσιους και φτωχούς.
Ελπίδα, ελπίδα, ελπίδα παλιά
φορεμένη κατάσαρκα σαν κόκκινη φορεσιά.

Παιδί είμαι εγώ, παιδάκι μικρό
πιστέψτε και αγαπήστε, μεγάλοι, μικροί
το θαύμα των Χριστουγέννων δεν πεθαίνει
στην καρδιά σας αιώνια ζει!»

Από το βιβλίο «Η χαμένη φορεσιά του Άγιου Βασίλη» της Φωτεινής Κατσάλη, ζωγραφιές Πένη Ντάνη, από τις Εκδόσεις Φυλάτος
Περισσότερα για το βιβλίο  εδώ

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in Χριστούγεννα and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

