Η μαμά…

10151995_10152284398225865_1190089958499005482_nτο χέρι μου μέσα στο χέρι της >>>>    η μαμά με πάει σχολείο
το στόμα της μου τραγουδάει >>>>    η μαμά κάνει δουλειές στο σπίτι
τα μάτια της μισάνοιχτα στον καναπέ >>>>    με προσέχει μην κάνω ζαβολιές
τα πόδια της σε μιά μεγάλη λεκάνη >>>>    η μαμά εξαντλημένη απ’ τη δουλειά

το χέρι της στο μάγουλο μου >>>>    με χαστούκισε γιατί έκανα μεγάλη ζημιά
το στόμα της με μαστιγώνει >>>>    η μαμά βλέπει τον έλεγχο με τους βαθμούς
τα μάτια της κλαίνε >>>>    η μαμά απελπισμένη με τις διαολιές μου
τα πόδια της τρέχουνε >>>>    η μαμά με τραβάει για να προλάβουμε τον αγιασμό

το χέρι της κατακόκκινο, αίμα >>>>    η μαμά φτιάχνει γλυκό βύσσινο
το στόμα της λέει ιστορίες >>>>    η μαμά καθαρίζει φασολάκια στην σκάλα
τα μάτια της κλαίνε από γέλια >>>>    παίζουμε μπιζ στην πλατεία
τα πόδια της με πονάνε >>>>    η μαμά με τσιμπάει με τα δάχτυλα των ποδιών της

το χέρι της άσπρο >>>>    η μαμά φτιάχνει χυλοπίτες
στο στόμα της κλασσικά εικονογραφημένα >>>>    με κοιμίζει
τα μάτια της βουρκωμένα, δεν με κοιτάει >>>>    η μαμά στεναχωρημένη, ο μπαμπάς είναι άρρωστος
τα πόδια της γυμνά >>>>    η μαμά πλένει την αυλή

το χέρι της καφέ σκούρο >>>>    η μαμά φτιάχνει γλυκό σοκολάτα για τη γιορτή μου
το στόμα της και το στόμα μου >>>>    η μαμά και εγώ, στόμα με στόμα, τρώμε κριτσίνια
τα μάτια της απορημένα >>>>    προσπαθεί να λύσουμε μαζί προβλήματα αριθμητικής
τα πόδια της σε γόβες >>>>    η μαμά και εγώ επίσκεψη στη θεία Πόπη

το χέρι της με το μοναδικό της δαχτυλίδι >>>>    βαφτίσια της μικρής μου ξαδέλφης
το στόμα της στο κεφάλι μου >>>>    η μαμά με φιλάει στα μαλλιά για καληνύχτα
τα μάτια της γελάνε χαρούμενα >>>>    η μαμά και εγώ παίζουμε φιδάκι και με κερδίζει
τα πόδια της σε κίτρινα πέδιλα >>>>    η μαμά έρχεται να με δει στις γυμναστικές επιδείξεις

αναδημοσίευση:psycheandlife

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in πρόταση and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

