Δικό μου…. δικό μου!!!!!! παραμύθι

b9542004d4012ee55cff31493f246857_L«- Είναι δικό μου! – Όχι, δικό μου!»… Η κτητικότητά των μικρών μαθητών μας έχει γίνει καθημερινός πονοκέφαλος για τον δάσκαλο των μικρών τάξεων. Τα παιδιά δεν επιθυμούν να μοιράζονται, όσο φιλικά κι αν είναι. Ή, πιο σωστά, επιθυμούν να μοιράζονται… τα πράγματα των άλλων παιδιών.Τα παιδιά δεν γεννιούνται γνωρίζοντας την έννοια μοιράζομαι . Στην πραγματικότητα, ένα παιδί θέλει όλα τα πράγματα γύρω από αυτό να είναι δικά του. Δε θα τα μοιραστεί ακόμα και αν του φωνάξει κάποιος ή το μαλώσει. Ένας από τους στόχους μας τις πρώτες εβδομάδες είναι να διδάξουμε τη σημασία και τα οφέλη της κοινής χρήσης των πραγμάτων τους. Από την πρώτη ημέρα βέβαια πρέπει να φροντίσουμε να γίνουν τα καλαθάκια της ομάδας με τους μαρκαδόρους, τα μολυβάκια, τα ψαλιδάκια ή και το συρταράκι υλικών. Τα παιδιά γνωρίζουμε ότι καταλαβαίνουν την γλώσσα των ιστοριών πολύ καλύτερα από οτιδήποτε άλλο, γι’ αυτό ας αφηγηθούμε το παρακάτω παραμυθάκι που έγραψε ο Χάρης Γαντζούδης.

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in πρόταση, παραμύθια, φιλαναγνωσία and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s