Ανάπτυξη της Προφορικής χρήσης της γλώσσας και η Ενεργητική ακρόαση

listen-manΣτη διάρκεια εργασίας σε ομάδα το παιδί – ακροατής  οφείλει να κατανοήσει το λόγο του συνομιλητή του και να ανταποκριθεί άμεσα στο μεταδιδόμενο ακουστικό μήνυμα. Σε αυτή τη περίπτωση η συμμετοχή στον προφορικό λόγο χαρακτηρίζεται από ενεργητικότητα, αφού ο ακροατής – παιδί πρέπει να δηλώσει το βαθμό κατανόησης του μηνύματος που έλαβε με την απάντηση που θα κληθεί να δώσει άμεσα. Για την κατανόηση του προφορικού λόγου είναι απαραίτητη λοιπόν τόσο η ικανότητα της ακοής, όσο και η απαιτούμενη προσοχή, η αποκωδικοποίηση και η ερμηνεία του μεταδιδόμενου μηνύματος. Η παρουσίαση προτείνει δραστηριότητες για καλλιέργεια της ενεργητικής ακρόασης στα παιδιά μας και ανάπτυξη του προφορικού λόγου.

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in σχέδια διδασκαλίας /προτάσεις, βιβλία - υλικό για εκπαιδευτικούς and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s