Νταηλίκη, Όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε να σταματήσει

  • grafima40--2-thumb-mediumΔιαφορά (περίεργος, δεν μιλάει, φυτό..) και κάνει  αγώνα για το κοινωνικό status του.
  • —Social misfit: Κοινωνικές νόρμες του σχολείου, η μη συμμόρφωση συνεπάγεται κοινωνικό αποκλεισμό.
  • —Ό,τι αναγνωρίζεται ως απόκλιση, ποικίλει στις διάφορες ομάδες και στις διάφορες κουλτούρες. Κατά συνέπεια, το πλαίσιο καθορίζει την διαφορά και την ερμηνεία της διαφοράς.
  • —Ετικετοποίηση, Στιγματισμός. Η αρνητική αναγνώριση είναι κυρίαρχη στην κοινωνική ταυτότητα των νέων στο σχολείο.
  • —Οι «δράστες» δεν αναγνωρίζουν εύκολα πρόθεση.
  • —Είναι ενδιαφέρον ότι και μαθητές που δεν συμμετέχουν στον εκφοβισμό, αποφεύγουν να κάνουν παρέα με το «θύμα» λόγω κοινωνικής πίεσης.
  • —Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει  ο διπλός εκφοβισμός: ο «εξωτερικός» εκφοβισμός συνοδεύεται σταδιακά από τον «εσωτερικό»: ο νέος αρχίζει και εσωτερικεύει το βίωμα, αμφιβάλλει, φοβάται, παραιτείται…

Στόχος του παρακάτω ερωτηματολογίου είναι να να ζητηθούν συγκεκριμένες περιοχές της σχολικής πραγματικότητας, που αφορούν στην κοινωνικοποίηση του/της μαθητή/τριας και παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του/της.

Γραμμή Βοήθειας

Διαβάστε ακόμη: Εκφοβισμός και βία στο σχολείο – Δραστηριότητες, Όταν το πείραγμα μετατρέπεται σε εφιάλτη, Δημιουργώντας ένα ασφαλές και φιλόξενο σχολείο , Εξοικειωμένοι με τη βία οι Έλληνες μαθητές

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in αγωγή υγείας, βιβλία - υλικό για εκπαιδευτικούς, διαπολιτισμική εκπαίδευση-διαφορετικότητα- διαφοροποίηση στη μάθηση, ενδοσχολική βία, κοινωνικός αποκλεισμός and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s