Ο στολιστής της στέγης

59613_514629495222395_2050389546_n (1)

Ήθελε το σχολείο της να λάμψει με πολύχρωμα φωτάκια. Ήθελε  οι μαθητές της να βιώσουν την ατμόσφαιρα των ημερών, τη μαγεία των Χριστουγέννων, να πετάξουν, νοερά, ανάμεσα σε φωτεινά αστεράκια. Ήθελε εκατοντάδες παιδικά ματάκια ν’ αντανακλούν το φως των λαμπιονιών, το φως των εορτών.
Ήθελε να πει ότι στη σκιερή εθνική μας πραγματικότητα…..  ο πολύχρωμος στολισμός του σχολείου είναι μια καλή παρηγοριά της παιδικής ψυχής και ένα ήρεμο λιμάνι καταφυγής. Και ανέβηκε στη στέγη με κάποιο σκοπό  αλλά και αποκοτιά. Το σκοπό και την αποκοτιά που θέρμαινε τον ήρωα της Χιμάρας, την ηρωίδα της Κρήτης του 40. Τον ίδιο ακριβώς. Η δασκάλα με τα κλειστά μάτια είναι η σύγχρονη Ελληνίδα ηρωίδα.
Η δασκάλα των εικαστικών δεν έμεινε χωρίς μαθητές, χωρίς χρώματα. Κολυμπάει σε πολύχρωμη αστερόσκονη, τριγυρισμένη από χιλιάδες  άλλα παιδιά, τα αγγελούδια του παράδεισου. Η δασκάλα των εικαστικών, ο στολιστής της στέγης, είναι τώρα χαρούμενη!! Καλό της ταξίδι!!
Άννα Παππά
δασκάλα-συγγραφέας

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Είμαι δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in ανακοίνωση and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s