Κυκλοφοριακή Αγωγή – Διαβάσεις, Σηματοδότες AgentSheets

κάνε κλικ για σενάριο εκπαιδευτικού

Στη διάρκεια των δυο διδακτικών ωρών του σεναρίου οι μαθητές αρχικά θα ασχοληθούν με βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής: α) Ασφαλής κυκλοφορία στους δρόμους, β) Κανόνες που πρέπει να ακολουθούν προκειμένου να περάσουν με ασφάλεια στην απέναντι πλευρά του δρόμου στην περίπτωση που υπάρχει φανάρι, ή στην περίπτωση που υπάρχει διάβαση. γ) Κανόνες για ένα ασφαλές ταξίδι σε σχέση με τη συμπεριφορά μέσα στο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια θα ασχοληθούν με την πρώτη προσομοίωση που βασίζεται στην παραπάνω ιδέα της οδικής συμπεριφοράς. Τη δεύτερη ώρα οι μαθητές θα ασχοληθούν με κάποια από τα οδικά σήματα. Θα αντιληφθούν τη σημασία και την αναγκαιότητά τους και θα μάθουν να τα αναγνωρίζουν και να τα ερμηνεύουν, ώστε μετά να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη διαδρομή (ως οδηγοί) στην προσομοίωση, τηρώντας τα σήματα και τους κανόνες που έμαθαν. Η προσομοίωση περιλαμβάνει μια σειρά από παραμέτρους κατά μήκος της διαδρομής: οδικά σήματα, φανάρια, τον παράγοντα καύσιμα σε σχέση με τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους κλπ.

φύλλο εργασίας μαθητή

διαβάσεις – σηματοδότες,  κυκλοφοριακή αγωγή- παιχνίδι, σήματα ΚΟΚ

About Anna's Pappa blog

Διαχειρίστρια του Anna's Pappa blog. Το ιστολόγιο που θέλει να γίνει ένας τόπος συνάντησης παιδιών, δασκάλων και γονέων. Ήμουν δασκάλα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδαγωγικών. Όλα τα χρόνια στην εκπαίδευση δίδαξα διαθεματικά και διεπιστημονικά. Πιστεύω μου είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πώς να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες. Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
This entry was posted in πρόταση, σχέδια διδασκαλίας /προτάσεις, εκπαιδευτικά λογισμικά, λογισμικό and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.