Στη διάρκεια των δυο διδακτικών ωρών του σεναρίου οι μαθητές αρχικά θα ασχοληθούν με βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής: α) Ασφαλής κυκλοφορία στους δρόμους, β) Κανόνες που πρέπει να ακολουθούν προκειμένου να περάσουν με ασφάλεια στην απέναντι πλευρά του δρόμου στην περίπτωση που υπάρχει φανάρι, ή στην περίπτωση που υπάρχει διάβαση. γ) Κανόνες για ένα ασφαλές ταξίδι σε σχέση με τη συμπεριφορά μέσα στο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια θα ασχοληθούν με την πρώτη προσομοίωση που βασίζεται στην παραπάνω ιδέα της οδικής συμπεριφοράς. Τη δεύτερη ώρα οι μαθητές θα ασχοληθούν με κάποια από τα οδικά σήματα. Θα αντιληφθούν τη σημασία και την αναγκαιότητά τους και θα μάθουν να τα αναγνωρίζουν και να τα ερμηνεύουν, ώστε μετά να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη διαδρομή (ως οδηγοί) στην προσομοίωση, τηρώντας τα σήματα και τους κανόνες που έμαθαν. Η προσομοίωση περιλαμβάνει μια σειρά από παραμέτρους κατά μήκος της διαδρομής: οδικά σήματα, φανάρια, τον παράγοντα καύσιμα σε σχέση με τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους κλπ.
διαβάσεις – σηματοδότες, κυκλοφοριακή αγωγή- παιχνίδι, σήματα ΚΟΚ