«Προκλήσεις για το σύγχρονο σχολείο: Το ζήτημα της αποδοτικότητας και η αυτοαξιολόγηση»

«Προκλήσεις για το σύγχρονο σχολείο: Το ζήτημα της αποδοτικότητας και η αυτοαξιολόγηση» Ε Κολέζα Αν Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Παν. Ιωαννίνων
« …Εάν θέλει η εκπαίδευση να πετύχει τους στόχους της πρέπει να οργανωθεί γύρω από τέσσερις θεμελιώδεις τύπους μάθησης οι οποίοι στη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου με κάποιο τρόπο θα είναι οι στυλοβάτες της γνώσης:
Μάθηση του πώς να μαθαίνει
Μάθηση του πώς να ενεργεί
Μάθηση του πώς να συμβιώνει
Μάθηση του πώς να υπάρχει …»

«Καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να πετύχει χωρίς τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των δασκάλων. Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις από την κορυφή προς τα κάτω, έχουν αποτύχει προφανώς. Οι χώρες όπου η διαδικασία ήταν σχετικά επιτυχής ήταν εκείνες που έλαβαν μια ανάδραση από τοπικές κοινότητες, γονείς, και δασκάλους, που υποστηρίζονταν από συνεχή διάλογο και διάφορες μορφές οικονομικής, τεχνικής, ή επαγγελματικής εξωτερικής ενίσχυσης»
International Commission on Education for the 21 st Century (1996)

About these ads
This entry was posted in εκπαιδευτικά άρθρα and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s